Na světě existují dva druhy lidí : Vítězové a poražení.V každém z vás,opravdu v každém, vjádru vaší osobnosti je vítěz který chce být probuzen.

Užetečné rady

13. ledna 2012 v 15:30 | batty-shark

Přemýšlejte o jídle

Vezměte si list papíru a zapište všechno, co jste snědli a vypili za posledních čtyřiadvacet hodin. Takový potravinový deník je věc velmi prospěšná. Brzy takto zjistíte, že dost podceňujete množství snědeného jídla a ono je ho ve skutečnosti mnohem více… Zvláště toho snědeného ve spěchu, na které jste okamžitě zapomněli. Připravujte si jídlo pokud možno sami - vařte i servírujte. Automaticky tak přemýšlíte, co do hrnce vkládáte a co si dáváte na talíř.

Poslouchejte své tělo

Nesnažte se jíst jenom jen podle striktních dietních doporučení. Říká se, že po ránu by se měl člověk řádně nasnídat. Tato poučka však pro každého neplatí. Přibližně deset procent lidí se do snídaně doslova nutí, a tak nemáte-li chuť, prostě jezte, až ji dostanete. Nečekejte ale na vlčí velký hlad, počkejte si, až se dostaví mírný hlad, a pak si dopřejte zdravější jídlo. I v restauraci dostanete jídlo zdravé a vyvážené - pokud si je vyberete. Když si dáte plátek kvalitního masa s kopcem dušené zeleniny a k tomu třeba jen malý kousek toastového chleba, máte vyhráno a i vaše chuťové pohárky si přijdou na své.

Braňte se skrytým tukům

Skryté tuky číhají všude. Přidávají se automaticky do všeho, co se vyrábí ve velkém. Jak se jim lépe bránit? Dejte přednost vaření v páře, grilování či dušení. Vyhněte se smažení a potravinám, které obsahují velké množství tuku: chipsům, kakau, sušenkám, majonézám, krémům.

Nepropadejte iluzi "light"

Mnohé potraviny mají označení "light" (lehké). Jenže když sníte dvě tabulky "light" čokolády, určitě vydají za víc než kousek čokolády normální. Ještě nebezpečnější jsou ty "lehké" potraviny, které nejsou oslazeny cukrem, ale umělými sladidly. Jejich energetická hodnota totiž může být stejná, někdy dokonce i vyšší, než kdyby výrobce použil cukr.

Sbohem nerozumné diety

Vždycky jste chtěli rychle zhubnout? A tak jste zkusili vynechat večeře, příště zase týden polykat jen ryby, jindy zase jen syrovou zeleninu. Kalorická hodnota vašeho jídla klesla, ale vytratily se důležité látky. Přebytečná kila se pak vrátila a s nimi i pár nových. Pokud tedy potřebujete opravdu zhubnout, postavte si jídelníček na zelenině, ovoci, bílém mase, rybách… Jezte rozumně a nevíte-li si rady, vyhledejte výživového poradce.
Myslete na své zdraví, jezte rozumně a pestře, a tak budete jíst i zdravě!

http://www.zdrava-vyziva.net/jak-zhubnout.php
 

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama